בתי מלון כשרים בדבלין

ינואר 13, 2019

בתי מלון כשרים בדבלין – למי שחשובה הכשרות

מלונות כשרים בדבלין

החופשה הבאה שלכם מתוכננת לדבלין? אם חשובה לכם השמירה על הכשרות, דבלין היא יעד מעולה עבורכם כי תמצאו בתי מלון כשרים בדבלין שיספקו לכם חווית חו"ל בלי לאבד את המסורת היהודית של האוכל. למתפלאים מהמחווה, כדאי לזכור שקיימת קהילה יהודית באירלנד ובזכותה תוגש לכם ארוחה כשרה במלון.

נופש כשר בחו"ל

המלון המצטיין בכשרותו בדבלין הוא מלון Rosling lodge הנמצא בקרבת אזורי הבילוי בדבלין. המלון זכה לביקורות טובות, הוא מרווח ושקט, לא מזמן עבר שיפוץ יסודי, ומי שרוצה להיצמד יותר ליהדות כשהוא רחוק מישראל, יכול ליהנות מבית כנסת צמוד ולהוסיף תפילה לפני הארוחה. שיהיה בתיאבון!

בתי הארחה באזור

תוכלו ליהנות גם מבתי הארחה ששומרים על כשרות. אחד מהם הוא בית הארחה Zion hall. שם תיהנו מארוחת בוקר מפנקת וכשרה. בית הארחה נוסף שישמח לארח אתכם הוא – St Aidensשלושה כוכבים של כשרות בקרבת מקום לאזור הבילויים בדבלין.

הכשרות – אחדות יהודית מעבר לים

הכשרות חשובה לחלק מהיהודים המבקרים כי היא מזכירה להם את הבית, את השורשים, את ישראל. כשאתם רחוקים מהבית אתם עדיין רוצים להרגיש שייכים וקרובים אליו. עניין של כשרות הוא הרבה מעבר למסורת. הוא נותן לכם תחושה שהגעגוע בא על סיפוקו גם באירלנד הרחוקה. יש משהו קסום ומאחד בין יהודים שנפגשים מחוץ לישראל, אוכלים את המאכלים הידועים ולא שוכחים מאין הם באו.

רגע לפני הביס הכשר

האם ידעתם שרוב היהודים באירלנד מתגוררים בדבלין? ובכל מקום שיש ריבוי יהודים, לא פלא שיאמצו לחיקם את סמל הכשרות ויפעלו בנושא גם מעבר לגבולות הים.  אומנם לא כך היה בכל השנים כי היו תקופות שלא גרו בדבלין כלל יהודים, אך כיום תמצאו בה כ2000 יהודים שחלקם מקפידים על הכשרות תמיד. עצה קטנה למבקרים באירלנד – רגע לפני הביס הכשר, מוטב שתבקרו במוזיאון היהודי ותתרשמו.

מה לעשות כשאין מלון כשר שמוצא חן בעיניכם?

נפלא שאפשר לאכול בארץ זרה בלי לחשוש מהפרת הכשרות. זה נכון שלא כל המלונות כשרים ובימינו די מאתגר למצוא אחד כזה שגם ימצא חן בעינינו בטיול בחו"ל. במקרים מסוימים, כשאתם נעולים על בית מלון מסוים, אתם יכולים לוותר על האוכל בו ולמצוא תחליף מצוין במסעדה כשרה צמודה שתבטיח לכם חוויה קולינארית בלי לקלקל את הכשרות.

בתי מלון כשרים בדבלין – דברים שחשוב להקפיד עליהם לפני סגירת הדיל

כשבוחרים בתי מלון כשרים בדבלין ובכל מקום אחר צריך לקרוא את הביקורות של המבקרים הקודמים. תוכלו להפיק מידע רב מכל ביקורת ומכל חוות דעת. בייחוד כשהן נכתבות על ידי ישראלים שיודעים מה הם בדיוק רוצים. אם מחיר המלון הוא מעל התקציב שלכם, אל תיבהלו כי תמיד אפשר להתמקח ולנסות לקבל הנחה. מקסימום, תופתעו לטובה. לא פחות חשוב, לשים לב לתוספות שעלולות לייקר את המחיר. קראו תמיד את האותיות הקטנות מעבר לכתוב בגדול, וכמובן אל תסתמכו רק על קבלת ההזמנה בדוא"ל. התקשרו בעצמכם אל המלון כדי לוודא את יום ההגעה ואת השעה הנכונה.

לאוהבי ההרפתקאות ולמצטייני הספונטניות

לפעמים ההרפתקה והספונטניות מובילות אותנו למקומות שמאפשרים לנו לעלות על מטוס בלי לחשוב פעמיים, והנה אתם כבר בשמיים, בדרך ליעד מבוקש בדבלין היפה. טיסות לדבלין אומנם חשוב להזמין מבעוד מועד, אבל במקרים מסוימים תצליחו להזמין טיסה בזמן קצר ובלי להתעכב. תמיד שווה לנסות לממש את התקוות. ומה לגבי האוכל? אין סיבה לדאוג כי גם בברלין תוכלו להקפיד על ארוחת בוקר כשרה וטעימה.

לקחת פסק זמן מהחיים

אז אם כבר השתכנעתם (וגם אם עוד לא), טיול לאירלנד יכול להיות הזדמנות מצוינת עבורכם לקחת פסק זמן מהחיים, לשכוח מתלאות היום יום, להתגבר על מכשולים, להשאיר את העבודה בצד, להפליג למרחקים, אל מעבר לדמיון, לנשום עמוק יותר, רחוק יותר, את הנופים המופלאים של אירלנד ושל בירתה המיוחדת דבלין, אל המטעמים הקולינאריים שמקפידים על שמירת כשרות.

אירלנד – מושלמת גם לילדים

טיול לברלין יכול להיות טיול זוגי או טיול משפחתי. הוא יעד מעולה למי שאוהב נופים וטבע, אך גם עם הילדים תוכלו למצוא אטרקציות מצוינות כדי להעביר איתם את הזמן, לבלות וליהנות באירלנד המרתקת. תוכלו להגיע לנקודות תצפית שמשקיפות על אירלנד מכיוונים שונים, תוכלו להשתתף ברכיבה או בהליכה רגלית. תוכלו לבחור פעילויות מותאמות לגיל הילדים, להראות להם עולם תרבותי שונה, ללמד אותם על יופי ועל טבע מעבר לישראל, וזאת בלי הצורך לוותר על הכשרות במלונות מותאמים ובמסעדות מקומיות.

תחושת הבית עוברת בקיבה

בתי מלון כשרים בדבלין מבטיחים לכם להרגיש בבית בלי לוותר על הכשרות. כמובן, יש אנשים שמסכימים לכופף את הכשרות כשהם לא נמצאים בארץ, אבל לטובת אלה שלא מוכנים לעגל פינות, אפשר למצוא בתי מלון ובתי הארחה כשרים בדבלין ואפילו מסעדות מקומיות. שווה להתאמץ כדי לחוות את כל המטעמים שערבים לחך בלי להחמיץ את הטעם של חו"ל.

ארוחות כשרות במלון

כשאתם בוחרים בית מלון כשר חשוב לשאול האם רק ארוחת הבוקר היא כשרה? האם קיימת ארוחת ערב משלימה? מתי מוגשות הארוחות וממה הן מורכבות. חשוב לדעת היטב את השעות בחדר האוכל כדי לא לפספס את הטעם הקולינארי שיפתח אתכם את הבוקר לקראת יום נוסף בדבלין הקסומה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

פוסט קשור

Blog

אוקטובר 18, 2024

Explore the vibrant world of outdoor adventures in Ireland. This breathtaking country is full of adventure activities. Enjoy exhilarating mountain biking on rugged trails, or relax with serene hikes through stunning landscapes. Feel the rush of cliff jumps along the scenic coastlines. Delve into Ireland's rich natural beauty and its

Blog

אוקטובר 18, 2024

Ireland offers breathtaking views, especially when you drive along its stunning coasts. You'll see the Wild Atlantic Way's rugged cliffs and charming seaside villages. These scenic routes show off Ireland's natural beauty and cultural heritage. They're perfect for anyone seeking adventure or a peaceful getaway. Each drive tells a unique

Blog

אוקטובר 18, 2024

Traveling through Ireland is like opening a treasure chest full of surprises. You get to explore vibrant cities with rich histories and breathtaking landscapes. Choosing the best cities for your adventure is key. In this guide, let's dive into the magic of Dublin, Galway, Cork, and Limerick. Each city has

דילוג לתוכן